FANDOM

Shield sly
Viperini
Informatiile casei
Fondator

Salazar Viperin

Animal

Sarpele

Trasaturi

viclenia si siretenia

Sef de casa
  • Severul Plesneala
  • Horace Slughorn
Fantoma

Baronul sangerat

Camera de zi

sub lac

Membrii

Trasaturile elevilor Edit

Viperinii sunt una dintre cele patru case de la Hogwarts,Şcoala de Magie,Vraji şi Vrăjitorii, şi este casa studenţilor care prezintă trăsături cum ar fi viclenia şi ambiţia.Emblema sa este sarpele si culorile sale sunt verde şi argintiu. Fondată de Salazar Viperin, casa este compusă în mare parte de studenţi pur-sânge, din cauza neîncrederii fondatorului său in vrajitoarele Încuiate.Casa are o reputaţie negativă,mulţi susţinând că aceasta este sursa de cei Mai Intunecati Vrajitori din Marea Britanie,în special Tom Dorlent Cruplud,zis si Lordul Cap-de-mort,precum şi multi dintre Devoratorii Mortii.

Viperinii tind să fie ambiţiosi,perspicace, vicleni,şi orientati spre realizare.De asemenea, au dezvoltat simţuri de auto-conservare.Asta înseamnă că Viperinii tind să ezite înainte de a acţiona,astfel încât să cântărească toate rezultatele posibile ale unei decizii(şi modul în care aceste rezultate ar avea un impact personal),spre deosebire de Cercetasi, a căror curaj natural ar putea duce la actionarea imediata si instictiva. Potrivit Albus Dumbledore,calităţile pe care Salazar le-a ales elevilor,includ inteligenţa,ingeniozitatea,determinarea, şi "un anumit impuls de nerespectare a regulilor." Dumbledore a observat că toate aceste calităţi au fost posedate de Harry Potter, care a ajuns la Cercetasi.

Puritatea Sangelui Edit

Jobenul Magic susţine că puritatea sângelui este un factor important în alegerea Viperinilor.Viperinii Încuiaţi,exista,dar sunt foarte rari. Au fost,de asemenea,exemple clare de Semi-puri sortati în casă,inclusiv Tom Dorlent Cuprlud şi Severus Plesneala. Harry Potter a fost aproape sortat la Viperini,dar a ajuns la Cercetasi.De asemenea, au fost si sange-puri sortati în alte case,exemplele includ Sirius Black,care a fost sortat la Cercetasi,Ernie Macmillan care a fost sortat la Astropufi şi McDougal Morag şi Stephen Cornfoot care au fost sortati la Ochi-de-soimi.

Reputatia Edit

Reputatia Viperinilor este foarte rea.Mai ales avand in vedere a avut vrajitori Intunecati. Unul dintre factorii care fac ca Viperinii sa fie o casa rau famata este si Vasilicul care impietrise toti Sange-malii din scoala. Vasilicul apartinea lui Salazar si fusese adus din Albania si pus in Camera Secretelor.

Also on FANDOM

Random Wiki