FANDOM

Frankdillane 1249163925

Tom Cruplud in anul VI

Christian-Coulson-as-Tom-Marvolo-Riddle-from-Harry-Potter-and-the-Chamber-of-Secrets-harry-potter-9044438-262-399

Tom Cruplud in Camera Secretelor

Tom Dorlent Crupruld s-a nascut in anul 1926 pe data de 31 decembrie la un orfelinat din Londra.

Mama sa,Merope Gaunt fusese indragostita de un Incuiat,Tom Cruplud Sr. ii daduse acestuia timp de un an o potiune de dragoste si cand a ramas insarcinata a crezut ca Tom va ramane cu ea. Dar n-a fost asa,Tom Cruplud Sr. a parasit-o si ea a ramas la Londra doar cu un medalion primit de la tatal ei. A murit la nastere,iar Tom Dorlent Cruplud a ramas la orfelinat.

Copilaria Edit

Ii placea de mic sa provoce durere celorlalti si putea sa vorbeasca cu serpii.El si-a folosit abilitatile pentru a ii pedepsi pe ceilalti. Tom Cruplud a crescut într-un orfelinat murdar,complet inconştient de moştenirea lui vrăjitorească.El a făcut nişte incercari pe abilitatile sale magice pe niste copii normali de vârsta lui, totuşi,avand şi un grad neobişnuit de control asupra lor.Tom putea muta obiecte cu mintea lui şi le determina pe aceştia să pluteasca ori de câte ori dorea,manipula animale si creaturi cum vroia,vorbea Reptomita şi isi folosea puterea pentru a face rău ceilorlalti orfani.După o luptă cu un băiat,si-a folosit puterile să ii spanzure iepurele baiatului de un caprior.Cu alta ocazie,el a luat doi orfani, Dennis Bishop şi Amy Benson,într-o peşteră,unde a facut un act atât de îngrozitor incat cei doi orfani au fost traumatizaţi pe viata.Tanarul Tom Cruplud,de asemenea,a furat de la orfani trofee ce le-a ascuns in dulapul lui asemenea ca o cotofana.

Also on FANDOM

Random Wiki