FANDOM

Sirius Black III (n. 1959 - 18 iunie, 1996), de asemenea, cunoscut sub numele de Snuffles, a fost un vrăjitor cu sange-pur, fiul lui Orion şi Walburga Black şi fratele mai mare al lui Regulus. Deşi el a fost ultimul moştenitor al Casei Black,Sirius a desconsiderat credint familiei sale în puritatea sângelui şi a sfidat tradiţia când a fost sortat la Cercetasi pe cand toata familia lui fusese sortata la Viperini la Hogwarts, Şcoala de Magie şi Vrăjitorie,pe care a urmat-o intre 1971-1978.Desi relatiile cu familia lui s-au stricat,Sirius si-a facut prieteni buni la scoala cum ar fi James Potter, Remus Lupin,si Peter Pettigrew.Cei patru prieteni,de asemenea, cunoscuti sub numele de Strengarii,s-au alăturat mai tarziu Ordinul Phoenix pentru a lupta împotriva Lordului Cap-de-mort şi Devoratorilor Mortii în timpul Primului Război Vrajitoresc. Sirius, de asemenea, a devenit naşul lui Harry Potter, fiul lui James şi Lily Potter. Cu toate acestea, Peter i-a trădat pe James şi familia sa lui Cap-de-Mort, Sirius şi a fost gasit vinovat de trădare fata de James şi Lily Potter, precum şi uciderea lui Peter Pettigrew şi a doisprezece Încuiaţi ucisi de Pettigrew în timpul evadării sale.

Sirius a fost trimis la Azkaban timp de doisprezece ani, devenind în cele din urmă singura persoană care a scăpat din închisoare neasistată reusind cu transformarea sa Animagus,sub forma de caine. Sirius impreuna cu Remus il acuza de trădare pe Pettigrew. După ce Lordul Cap-de-mort a revenit în 1995, Sirius revenit in Ordin. El a fost ucis de vara lui,Bellatrix Lestrange,în timpul bătăliei de la Departamentul Misterelor.La scurt timp,in 1998 el a aparut din nou cu Piatra Invierii impreuna cu James,Lily si Remus.

Also on FANDOM

Random Wiki