FANDOM

Reglementarea Legilor Edit

Legile Magice sunt promulgate de Departamentul de punere in vigoare a Legilor si Regulilor Magice. Acest departament se ocupa cu crearea legilor si cu reinoirea lor. Cand o lege este promulgata este trimisa la Biroul Ministrului pentru a se hotara reglementarea ei sau nu. Aici se ia in considerare toate avatanjele pe care le-ar aduce noua lege dar si dezavantajele. Daca dezavantajele legii sunt foarte mari ea este trimisa inapoi la Departamentul de punere in vigoare a Legilor si Regulilor Magice sau este anulata. De obicei o lege este promulgata cand este nevoie de ea. Dar exista si cazuri in care legea este promulgata pentru ca cineva sa aiba parte de avantaje. De aceea s-a hotarat ca legea sa fie aprobata de Biroul Ministrului si abia dupa aceea Departamentul de punere in vigoare a Legilor si Regulilor Magice o va reglementa.

Pedepsirea incalcarii legii Edit

Odata ce legea este reglementata,Departamentul de control al legii magice se ocupa cu controlul legii iar Vrajustitia se ocupa cu pedepsirea celor care au incalcat legea. Cand legea este incalcata de obicei se ocupa departamentele de care depind. De exemplu daca cineva a vrajit un obiect incuiat sa zboare sau sa se comporte diferit fata de un obiect normal atunci vrajitorul va fi pedepsit de Biroul de Utilizare Gresita a Obiectelor facute de Incuiati. Dar daca legea este incalcata grav,atunci vrajitorul este judecat de Vrajustitie iar daca este gasit vinovat i se impun diferite restrictii pentru a nu mai putea incalca legea.Iar daca o incalca din nou va ajunge la Azkaban. Aurorii se ocupa cu prinderea vrajitorilor care folosesc Magie Neagra,in rest ceilalti vrajitori care incalca legea sunt prinsi de patrulele obisnuite ale diferitelor departamente.

Rolul Legilor in societatea Vrajitoreasca Edit

Rolul legilor este foarte important. Daca ele nu ar exista,societatea ar deveni una haotica in care oricine ar ataca pe oricine si nu ar exista o putere care sa impuna diferite puncte ale dreptatii. O societate fara legi ar insemna sfarsitul Incuiatiilor pentru ca Statulul International de Tainuire este impus tot prin lege.

Also on FANDOM

Random Wiki