Wikia

Hogwarts Wiki

Cercetasi

Talk0
33pages on
this wiki
Gryffindor.gif
Cercetasi
Informatiile casei
Fondator

Godric Cercetas

Animal

Leul

Trasaturi

Curajul

Sef de casa

Minerva McGonnagal

Fantoma

Nick Aproape Far' de cap

Camera de zi

In turnul Cercetasilor

Membrii

Casa Cercetasi este una dintre cele patru case de Hogwarts,Şcoala de Magie,Vraji şi Vrăjitorie, fondata de Godric Gryffindor.Animalul său emblematic este leul, iar culorile sale sunt rosu şi auriu.Minerva McGonagall este şeful cel mai recent al casei.Sir Nicholas de Mimsy-Porpington,de asemenea, cunoscut sub numele de "Nick aproape fără cap" este fantoma casei.Caracteristicile particulare ale studenţilor Sortati la Cercetasi sunt curajul şi cavaleria.

Camera de ziEdit

Camera de zi a Cercetasilor este situata într-unul din turnurile castelului(Turnul Cercetasilor).Camera de zi a Cercetasilor este situata la etajul al saptelea fiind pazita de o pictura in ulei numita Doamna Grasa, care este îmbracata într-o rochie de mătase roz.Ea permite intrarea doar dupa ce i se spune parola corecta,care se schimba regulat.In spatele ei se afla camera de zi,cu un şemineu,şi două scări care duc la dormitoarele baietilor si al fetelor. Este foarte confortabila şi membrii casei Cercetasi se întâlnesc acolo pentru grupuri de studiu,petreceri,sau relaxare.

ReputatiaEdit

Cercetas subliniază trăsăturile de curaj,precum şi "fidelitatea,îndrăzneala, şi cavalerismul," şi,astfel,membrii săi sunt în general considerati ca fiind curajosi,deşi,uneori,nechibzuiti.În special,casa Cercetasilor a contribuit la formarea unor societati cum ar fi Armata lui Dumbledore şi Ordinul Phoenix. Potrivit Phineas Nigellus Black, membrii a altor case, mai ales Viperinii, simt uneori că Gryffindors angajează în "eroism fără rost." Un alt Viperin, Severus Plesneală, considera Cercetasii ca fiind nepasatori,ingamfati şi aroganţi,cu indiferenta pentru reguli. Totuşi, acest lucru poate fi luat ca un bob de sare, ca Cercetasii şi Viperinii împart o rivalitate aprigă de casa pentru ca si fondatorii caselor,Godric Cercetas si,respectiv Salazar Viperin,au avut o competitie acerba care s-a datorat faptului ca Viperin ii accepta doar pe cei cu sange pur.

Around Wikia's network

Random Wiki