FANDOM

250px-B303025b36eb92e5766b5f372ed84c35
William Arthur Weasley
Informatii biografice
Nascut

29 Noiembrie 1970

Tipul de sange

Sange-pur

Cunoscut ca si

Bill

Titluri
  • Perfect
  • Sef de promotie
Informatii fizice
Specie
  • Om
  • Putin Om-lup
Sex

Masculin

Culoarea parului

Roscat

Culoarea ochilor

Albastri

Familie
Inrudit cu

Ron Weasley(frate)

Alte informatii
Ocupatie

la Gringotts

Casa

Cercetasi

Face parte din
  • Ordinul Phoenix
  • Familia Weasley
  • Familia Delacour
  • Familia Prewett

William Arthur Weasley(n. 29 noiembrie 1970) a fost primul fiu al lui Arthur si al lui Molly Weasley si fratele mai mare al lui Charlie,Percy,George si Fred,Ron si Ginny. El si-a inceput studiile la Hogwarts in Septembrie 1982 si le-a terminat in Iunie 1989,si a fost Perfect si Sef de Promotie.Dupa absolvire,s-a angajat la Gringotts ca Indepartor de Blesteme,muncind in Egipt. In 1995,el s-a intors in Anglia si s-a alaturat Ordinului Phoenixului pentru a il infrunta pe Cap-de-Mort. Intre timp,el incepuse sa o invete engleza pe Fleur Delacour,si a cerut-o in casatorie.In timpul Bataliei din Turnul de Astronomie de la Hogwarts,Bill a fost ranit de omul lup Fenrir Greyback.Totusi el nu a devenit un om-lup,dar a descoperit ca ii place carnea in sange. El s-a casatorit cu Fleur pe 1 august 1997,dar nunta lor a fost intrerupta de venirea Devoratorilor Mortii dupa ce cucerisera Ministerul Magiei. Bill si Fleur s-au mutat dupa aceea la Shell Cottage,unde au venit mai tarziu si Harry,Ron si Hermione dupa ce scapasera de la Conacul Reacredinta.Dupa aceea Bill a luptat in Batalia de la Hogwarts si a supravietuit bataliei. Dupa sfarsitul Razboiului,Bill si Fleur au avut impreuna trei copii,Victorie,Dominique si Louis Weasley.

Also on FANDOM

Random Wiki